Opdatering af kort til Garmin Nüvi 3790T
Otto
2013-03-12 11:00:19 UTC
Denne gang gik det galt.
Min Nüvi 3790T forblev uopdateret.
Den gennemfører det meste, men går til sidste ned, og omtaler som fejl
"nogle manglende administrative rettigheder."

Jeg har selvfølgelig prøvet at installere via samtlige browsere på mit
Windows 7 styresystem - også som administrator.

Så prøvede jeg via Windows 8, men heller ikke her lykkedes det.

Garmin har ellers meget fin styr på det hele!

Jeg har set en opdateringsvideo, men den viser desværre ikke, hvad man
gør, når det går galt, den havde ellers været god!

mvh. OTTO
Hardy Laursen
2013-03-12 14:10:56 UTC
Hej !
Prøv Garmin Ekspres, her er et link -
http://software.garmin.com/da-DK/express.html
Hardy
------------------------------

mvh. OTTO
Otto
2013-03-13 00:11:56 UTC
Post by Hardy Laursen
[...]
Ja, men det er netop det jeg gør.
Jeg installerer vis Microsoft Explore
og som administrator, fordi i fejlmeddelelsen står der: Service failed
to start. Veryfy yhat you have sufficient priviliges to start system
services.
Jet
2013-03-12 19:41:46 UTC
Post by Otto
[...]
jeg downloader altid Mapsource versionen, der kan hentes gratis på
nettet.
Installere på PC, marker de kort du ønsker sat ind i din GPS og vupti
er det gjort på ca ½-time

/jet
Otto
2013-03-13 00:13:36 UTC
Post by Jet
Post by Otto
[...]
Mange tak for rådet, men synes ikke, jeg får adgang til mapsource
funktionen.
Mener du den version, man kan downloade, når man ikke har usb kabel?
Otto
2013-03-13 13:21:08 UTC
Post by Otto
[...]
Garmin gav mig et andet link end Garminexpress, og opdateringen gik som
den burde.